2017 m. balandžio 6 d., ketvirtadienis

Balandžio pirmoji komunikacijos vandenyne


Dabar nejuokinga. Humoras atranda vis naujų formų, bet bajeruojančiųjų gausa lemia didžiulę konkurenciją - sunku suskelti bajerį, kuris pritrauktų K followerių. Pokštas turi būti kuo ypatingesnis ir iškirtinesnis, kad išsišoktų informacijos krioklyje, būtų negirdėtas, suprantamas ir lengvai perpasakojamas. Tai bent laikmečio užduotys!

Stebėdami naujienų krioklį, nejučiomis pagauname juo migruojančius informacijos perlus - prieš srovę pro akmeninius slenksčius neršti besiveržiančią žuvį. Matome maurus užutekiuose, nuodingas triūbas ir daugybę nemokšybės, kurioje bajeriai būna ne tik nejuokingi, ne tik ne plokšti, bet ir neįskaitomi.

Teisingai sakoma, kad norint išgirsti kažką kažkur, reikia tiek apie vieną, tiek apie kitą kažką žinoti. Tad Balandžio pirmosios pokštus verta pažymėti, kad jie būtų atpažįstami tarp kitų.

Reikia pastebėti, kad prekės ženklai nelinkę sureikšminti Melagių dienos. Biznis vengia tapatintis su fake news. Tokią nišą tuomet užima konjunktūros diktuojamas arkliškas jumoras, dažniausiai apie užpakalinį tiltą, nes vertybinis kontekstas braškinamas traška pro visas puses ir nesuprasi, kas sako tiesą, o kuom tikėt?

Taip yra, nes balandis mums reiškia veiklos pradžią. Simboliška ne tik pati balandžio pirmoji, bet ir 2013 metai, kai perkamonline įgavo pirmą oficialų pavidalą. Jau keturis kartus savaip minime balandžio pirmąją, todėl, kad nepasiduodame pigiems bajeriams, vietoje žvengimo ne vietoje, ieškome negirdėtų istorijų, kurių gausybė praplaukia pro mus visus kasdien.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą