2013 m. gegužės 25 d., šeštadienis

Brangiausia prekė

Didžiausia kaina - vienas svarbiausių prekybos apsektų, genančių pardavėjus didesnio pelno link. Čia neminėsime pardavimų masiškumo, nes vien nuo minties apie būrius pirkėjų, pasiruošusių mokėti didžiausią kainą, galva gali nueiti ratais.

Brangiausios prekės kategorijos nuolat kinta. Didžiausią kainą lemia pirkėjų poreikis ir pardavėjų gobšumas. Nepaslaptis, kad pasiekę kokią nors simbolinę aukščiausios kainos ribą, gamintojai mažina kaštus, dažnai aukodami kokybę, o tai reiškia - spjaudami į kliento pasitenkinimą.

Todėl žinoma, kad didžiausia kaina mokama, anaip tol, ne už brangiausią prekę.

Tarp šių teorinių sapaliojimų apie kainos, pelno ir kokybės santykį, pats laikas įterpti fatališką prielaidą, kad ir brangiausia prekė dažnai parduodama pusvelčiui.

Kas yra brangiausia prekė?

Paskaidykime: kuris išteklis yra brangiausias? kokios turi būti maksimalios sąnaudos brangiausiai prekei pagaminti, parduoti ir transportuoti?

Akivaizdu, kad kokybiškiausios žaliavos, brangiausi ištekliai, ilgiausi ir sudėtingiausi procesai, kruopšti kokybės kontrolė, o šalia - patraukli pakuotė bei milžiniški prekybiniai antkainiai ir mokesčiai, iš tiesų, pajėgūs prekės vertę išpūsti iki aukštumų, tačiau tik pirkėjo valia, už kurią iš tokių brangiausių prekių pakloti didžiausią kainą.

Turėkime domėj ir tai, kad pirkėjas neretai moka didžiausią kainą, anaip tol, ne už tą prekę, kurią brangiausia parduoti. Net ir už menkos vertės prekę ar paslaugą įmanoma gauti didžiausią kainą.

Dar makabriškumo: brangiausiais ištekliais disponuojama ypač plačiai; skirtingais kiekiais juos valdo kiekvienas ir brangiausios prekės kaina svyruoja didžiausia amplitude. Rinkoje gausiausią pasiūlą sudaro būtent brangiausia prekė, kurios vertė čia pat svyruoja nuo nulio iki begalybės. Viena šalia kitos parduodamos brangiausios prekės už minimaliauausią ir didžiausią kainą.

Turtingi pirkėjai

Dažniausiai brangiausias prekes linkę pirkti turtingi pirkėjai. Pavyzdys - prabangos prekės, kurios orientuotos į didelę perkamąją galią turinčių klientų grupę.

Tačiau būna ir taip, kad brangiausias prekes perka ir menkai uždirbantys ar išleidžiantys pirkėjai. Aptardami mūsiškį atvejį, turėkime galvoje, kad didžiausią kainą už brangiausią prekę moka kiekvienas pirkėjas.

Sutikite, kad viena absoliučiųjų vertybių, svarbiausias matavimas ir brangiausias išteklis - laikas. Tai, kas milžiniškais kiekiais naudojamas prekei pagaminti ir parduoti, laikas, kurį atiduoda vartotojas, vartodamas konkrečią prekę ar paslaugą.

Galima teigti, kad brangiausią savo turtą - laiką - aukojantis pirkėjas, turėtų gauti didžiausią pasitenkinimą per tą laiką, kol džiaugiasi mūsų produktu ar paslauga, tam, kad pasijustų laimingas, ne veltui stengęsis, gavęs, ko pageidauja ir pasitikėtų mumis ateityje, spręsdamas dėl savo pasirinkimo.

Naujausia laiko mašina - savaime užsivedantis laikrodis. Savotiškas amžinas variklis
Kiek kainuoja laikas?

Brangiausią žmogiško gyvenimo išteklį - laiką - dažniausiai matuojame valandomis ir pinigais. Laikas yra ir svarbus matmuo, apsprendžiant procesų efektyvumą. Faktas - vieni laiko turi į valias, kitiems jo katastrofiškai trūksta. Nepaisant to, visi jo turi vis mažiau ir mažiau.

Atrodytų logiška, kad senkančios atsargos turėtų nuolat brangti, kaip, antai - nafta. Tačiau laiko švaistymo ir planavimo būdų įvairovė suteikia plačių galimybių įvairesniems  svarstymams bei interpretavimams.

Dėkodami, kad skiriate savo laiko šių eilučių skaitymui, viliamės, kad laikas, skirtas apmąstymams, padės, priimant svarbius ir išmintingus sprendimus.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą