Klausimas, kas garantuos, kad perkant internete viskas bus gerai - svarbiausias ir kasdienis. Kokybės užtikrinimas ir klientų pasitenkinimo vertinimas tebėra kertine vaga, didinančia pasitikėjimą verslu.
Tai nuolatinis galvosopis ne tik pradedantiesiems ar pažengusiems interneto pirkėjams, bet ir pardavėjams, gamintojams, o ypač - prekybos tarpininkams. Juk pinigų už įsigytas prekes grąžinimo garantija faktiškai atsuka pardavimo procesą atgal, jei pirkėjas staiga pasijus nusivylęs.
Čia paisytini lūkesčiai ir derintinos matavimo priemonės, kurios dažnai nepriimtinos sustabarėjusioms organizacijoms, nes ten pažangos fiksavimas apnuogintų ir nuostolingus procesus - išryškintų chaltūrą...
Kol kas ne daug bendrovių Lietuvoje paiso klientų pasitenkinimo, ieško ryšio su savo klientu, gauna vertinimus ir į juos reaguoja, diegia saviškas kokybės kontrolės ir užtikrinimo priemones. Dažniausiai į pirkėjo nuomonę reaguojama teisinantis, ginantis ir dangstant įmonės trūkumus.
Čia ne veltui akcentuojame kokybės užtikrinimo svarbą elektroninėje prekyboje - pasitikėjimas įmone ir ekspertų nuomonė, komentarai padeda pirkėjui geriau susigaudyti elektroninės komercijos verpetuose, mažina stresą, neapsunkina verslo procesų bereikalingais aiškinimaisis bei kreipia pirkėjo - pardavėjo santykį ilgalaikio bendravimo ir stiprėjančio pasitikėjimo bei glaudesnių ryšių link...
![]() |
Herfulio Bitstrupo karikatūroje pamatykime patenkintą savo pirkėją ;) |
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą